Falsk lycka

Nu är snart denna helgen till ända...
Mysigt med en massa kalas...fått träffa kusinerna som jag inte träffat på ett tag och finaste kusinbarnet...vilken kille :)
Igår va det 25-årsfest för Cecil...god mat, trevligt umgänge...riktigt roligt va det :)
Och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och är mätt som jag vet inte vad...70-årskalas med massa god mat!

Ser fram emot en vecka med bara sovmornar :)
Ska jobba nätter denna veckan...hur det nu ska gå, jag blir ju riktigt vresig när jag inte får sova..men det ska nog gå bra!
Och jag hinner förhoppningsvis få klart köket eftersom jag är ledig mycket mer! Lägenheten börjar arta sig nu...bara ett fåtal kartongen kvar och en del hyllor har kommit upp också!

Som jag trivs :)
Idag va bästa morgonen på länge...inte bara för att jag vaknade i min fina lägenhet men för att jag bara kände mig så lycklig...även om lyckan är falsk och tillfällig så är den toppen med en så fin man bredvid :)
Jaja lycklig och jäkligt bakfull...gud vilken lyx det är att ha tv i sovrummet när man är bakfull :)
Nä nu börjar moster bli otålig så nu får jag inte sitta här längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0