I'm leaving

Oj vad tiden bara flyger iväg...ja inte konstigt jag inte kan sova på kvällarna...finns ju tusen saker som snurrar i huvudet och en massa att planera och komma ihåg...
Fick nycklarna till lägenheten i fredags...så då hämtade vi färg på direkten!
På kvällen va det afterwork med kollegorna...åt gott och snacka en massa...drack en riktigt god raspberry Mojito!!Sen mötte jag upp Anna för lite cider och ännu mer snack! Vi stack hem till Coffe en stund och sen blev det sängen för min del...saknaden lättade :P

På lördagen va det direkt till lägenheten för att sätta igång och måla...usch va trist det är...men sååå fint det blev...men sån tid det tog...
På lördagskvällen hade jag lite utflyttningsfest med härliga vänner...blev en runda utom Skansen för att träffa kusinen och sen blev det såklart utgång...förengångsskull riktigt roligt...men det kan ha varit den där Redbull-vodkan som Johanna bjöd på som gjorde det liite roligare :)

Bakis som en örn på söndagen...men jag fick bita ihop och gå till lägenheten och måla...pappa va ju så himla snäll och gick upp tidigt...men det blev iaf färdigt i söndags...vilken skillnad och gud så nöjd jag blev!
I måndags målade pappa och moster lister och dörrar och igår målade vi det sista...jag fick elementet i badrummet, usch och fy va det va trist!
Idag har dom slipat golven så imorgon ska jag dit och städa! På lördag ska jag ju faktiskt bo där :)

Jag har typ tusen saker att göra imorgon...tvätta, packa resten, rensa bland kläderna och skorna, helst hinna träna, handla lite mat och ner till stan för ett ärende...och sen till Malmö på kvällen...hmmm...jag får nog gå upp i ottan!
Idag har jag iaf varit på IKEA med Cecil och handlat lite nödvändigheter :)
Önskar ibland att jag va miljonör...tänkt så skönt att slippa tänka på hur mycket man har på kontot...och spara och gneta...jaja sånt är livet!
Nu ska jag snart sticka hem från mamma och pappa och försöka styra upp lite vad som ska göras imorgon...kanske kör jag på inatt och packar lite...får se...är rätt trött...
Men det lär nog hinnas med ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0