Kass men lycklig!

Usch va dålig jag är som inte har bloggat på en hel evighet...men jag har en mycket bra förklaring...jag har ju flyttat :)
Och har haft hundra saker att göra såfort jag är ledig eller efter jobb...vill ju fixa och dona här hemma...
Har hunnit måla alla luckor i köket och i helgen ska pappa måla väggarna sen kan jag flytta in köksbordet och det andra :)
Har fortfarande inte hunnit sätta upp några hyllor så jag kan inte packa upp lådorna men målningen får komma först så jag kan packa upp mitt kök!
Här är så himla fint...kommer på mig själv med att gå runt och le och tänka "Bor jag verkligen här?"
Ohh va jag trivs!!

Idag har jag af varit duktig och varit och tränat på morgonen...man vaknar ju svintidigt när dom håller på att renovera balkongerna så då kan man ju lika bra gå upp och göra något!
Nu väntar dammsugning och förhoppningsvis hinner jag måla skåpet i hallen också innan jobb :)

Snart helg :)
Tre kalas väntar...farmor på fredag, 25-årsfest för finaste vännen Cecil på lördag och mormor på söndag!
Också ska jag städa den gamla lägenheten och hinna träffa Hannah...puh ja det kommer nog bli en fullspäckad helg!

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in på min blogg om du har tid <3

2011-02-24 @ 12:03:25
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0