110110

Redan måndag, tick tack tick tack....snart är det torsdag och då sitter jag på ett flyg påväg till solen :)
Ska bli skönt att va hemifrån ett tag...slippa gå upp tidigt, planera middagar, städa!
Nu ska jag bara göra denna kvällen (bara fjärde blä) och sen en himla lång G-tur (9-17.30) imorgon!

Har hunnit med en massa denna morgon...gick upp klockan nio...fixade till mig och gick ner och slängde i en maskin tvätt...gick ner till stan och fick fixat en massa ärende...käkade frukost, hängde upp tvätten, gjorde lunch, diskade och nu sitter jag här...blir bara en snabbis vid datorn för sen ska jag cykla til jobb!
Ja jag tänkte faktiskt cykla idag...vägarna ser helt okej ut så kanske vågar man ta fram cykeln igen :)
Solen skiner dessutom idag...ser ut att bli en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0