110125

Jag gillar att va tillbaka i mina vita kläder med alla härliga arbetskamrater och (för det mesta) fina patienter :)
Det är väl när man har varit borta som man uppskattar att man verkligen har hittat det jobbet som man gillar! Visst hade jag inte tackat nä till en veckas semester till men vem hade inte det?!
Har alltså jobbat två dagar nu och vi har haft en del att göra på jobb...väldigt skönt med tanke på att där har varit lite dött på sistone men nu opererar vi för fullt igen och då blir där lite mer att göra!

Har varit riktigt duktig hitintills och hållt mig till mitt löfte om träning varje dag...igår pw innan jobb och idag pw med Cecil efter jobb! Imorgon blir det löpbandet!
Maten har jag också skött...igår kött med sockerärtor och tomat och idag gjore jag champinjonsoppa och kyckling!

Btw så ska jag kolla på en lägenhet på torsdag :)
Håller tummarna för att den är fin så jag slipper leta mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0