Alltid lika snabbt...

Då har helgen flugit iväg..som vanligt går den alldeles för snabbt!
I fredags träffade jag lillebror i stan efter jobb...handlade present till pappa och så blev det ett par nya löparskor!
På kvällen var jag hemma hos Cecil och Micke...käkade tacos och sen kollade vi på The Town...den va väl ganska bra! Va chafför till moster så på natten körde jag till Höllviken...
Vaknade tidigt på lördagsmorgonen så jag stack till gymmet direkt...skönt när där är lite folk!

Efter gymmet blev det städning och sen övertalade jag pappa att följa med mig till Thysells och köpa soffa...en jättefin stor mörkgrå/svart soffa...visste direkt när jag såg den att jag ville ha den så det gick snabbt som attan och nu har jag en soffan som står och väntar tills det är dags att flytta :)
På lördagskvällen va det kalas för pappa som fyller 51 år idag!

Sen mötte jag upp Carro och Andréa som va på förfest...fick med mig lillebror och Sara också :)
Det blev ju givetvis utgång...trodde på allvar att mina fötter skulle ramla av när vi va påväg hem...som tur va hade Andréa ett par gympaskor i väskan...har fortfarande ont i mina pektår och det känns som om dom sover, men vill man va fin får man lida pin :)
Somnade med mobilen i handen så man kan väl säga att det va en bra utgång!

Igår låg jag i lillebrors säng hela dagen...kollade på The Tourist, den va faktiskt riktigt bra...och Paranormal Activity, mycket konstig...så en helt vanlig bakissöndag helt enkelt!
Nu väntar en veckas jobb, wooho :(
Ska snart bege mig iväg för att jobba kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0