Bara ett stort lyckligt smile

Vaknade imorse med ett leende på läpparna...dagen före resan!
Gick upp och började fixa direkt...färgade ögonfransarna, la i tvätt i maskinerna, bytade lakan, började lägga fram kläder, dammsög, dammade...
Tog fram min fina rosa resväska :)
Packade...men guuud va mycket jag fick plats med...kändes som jättemycket med tanke på hur lite jag fick packa förra gången jag reste!
Efter all städnnig så hamnade jag i soffan...Oprah på tv:n...Jon Stewart från The Daily Show va med...han hade skrivit en bok som hette Earth- a visitor’s guide to the human race...den lät riktigt rolig...måste beställa den när jag kommer hem!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa...precis ätit spagetti och köttfärssås!
Hjälper lillebror att packa lite...han är ingen stjärna på att få saker gjorda kan jag säga...drar ut på det in i det sista!
Ska snart hem och kolla på Svärdet och Spiran :)
Och fortsätta le...för imorgon åker vi ju till Egypten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0