Håller tummarna!!

Idag är det redan onsdag...oj vad denna veckan har gått snabbt!
Snart helg igen :)
Jag var helt säker på att jag skulle jobba denna helgen...men icke!
Får försöka komma ut denna helgen istället eftersom jag sov bort hela förra lördagen!

Idag har vi haft en helt okej dag på jobb...haft en del att göra!
Efter jobb stack jag ner en runda till stan...det drog lite i shoppingtarmen...handlade ett par nya svarta jeans...märktes att jag inte hade varit nere i stan på ett tag...där va minst sagt en del som jag gärna hade tagit med mig hem...men nu får jag ju spara slantarna om jag ska köpa en massa nytt om jag flyttar :)
Sen efter stan så stack jag och Cecil till gymmet, 45 minuter på crossen och sen lite mage!
Middagen idag bestod av kött, champinjoner och brysselkål i vitlökscremé fraiche med tomatsallad!

Ja förresten så lägenheten ska jag titta på imorgon efter jobb :)
Håller alla tummar och tår för att den är något att ha och inte för sliten...men isf är pappa en pärla på att fixa så det kan ju bli bra ändå!
Nä nu ska jag ta min två passionsfrukter och titta lite på sköna Plura!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÅLLER TUMMAR OCH TÅR FÖR LÄGENHETEN!!!

Hoppas den är fin :)

2011-01-27 @ 15:38:21
Postat av: ojjj

det var jag, andréa som skrev :PPP

2011-01-27 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0