Hejdå snön!

Nu har jag gjort hälften av min sex-dagarsvecka...haft väldigt lugnt på jobb...
Igår va vi bara två sjuksköterskor och ändå va det inte jättemycket att göra...det ska vi väl va glada för antar jag :)
Blev som vanligt när det är lördag dvs hämtemat och lite godis :S
När jag kom hem va jag så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna...trots att jag inte hade haft en stressig dag...så det blev sängen redan halv elva! Sov tolv timmar!

Idag ska pappa komma och sätta upp mina nya DVD-hyllor och sen ska jag masa mig upp till jobb igen...
Men det bästa är ju ändå att snart kan jag ta fram cykeln igen och slippa gå till jobb :)
Snön är nästan borta ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0