Home is home!

Jag önskar verkligen att mitt internet inte va så segt för då hade jag lagt upp alla fina bilder vi tog i Egypten så hade jag sluppit skriva...
Vi hade det iaf underbart...strålande sol varenda dag...så därav blev det ju solstolen och poolen 7 timmar om dagen...önskar bara att vi inte hade varit så himla bra på att smörja in oss för så himla brun har jag inte blivit, dock inte lika vit om när jag åkte :D
Jag och bror Deepade som fasen sista dagen och det resulterade i en jkligt röd Joel haha!
All inclusive är all inclusive så maten tröttnade vi på ganska snabbt...dom håller ju inte precis standarn som man är van vid, jäkligt smaklös mat! Vi åt ganska mycket på den italienska restaurangen för där va maten faktiskt riktigt god!
Brandlarmet gick tre nätter i rad...det va jäkligt störigt...ett rum brann ut helt och ett annat brann sängen upp i!
Säkert ryssar som hade druckit för mycket vodka och somnat med ciggen...det kryllade av ryssar...dom är inte särskilt trevliga btw!

Men det va riktigt skönt att komma hem igår...trots att kylan är hemskt så är det skönt att va hemma i lägenheten...va lite för sig själv :)
Vaknade kvart över sju imorse...är ju en timme före än så jag va pigg som attan...tog mig ner till gymmet, men givetvis funkade inte mitt kort så det fick bli en tur bort till mormor och morfar och 30 minuter på löpbandet och en stund på bollen...gud va min kondition suger, men riktigt skönt att träna!
Nu ska jag duscha och sen ska jag iväg med moster och handla! Har inte ett dugg i kylskåpet!

Ikväll blir det bio med Cecil i Malmö...Love and other drugs :)
Och imorgon förhoppningsvis lite fest...är så sugen på att dansa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0