I'm gone, gone, gone!

Lediga dagen idag inför min jobbhelg...eller ska jag kalla det jobbvecka...sex dagar ska jag beta av nu innan semestern! Puh...
Har varit nere i stan och växlat pengar och köpt nya böcker...köpte ju fyra ny på cdon men har redan läst två av dom, woops :S
Sen stack jag och mamma till IKEA, jag som inte skulle ha något...köpte två DVD-hyllor och nya djupa tallrikar...ja och en massa annat sånt som är bra att ha!

Nu sitter jag här vid datorn och suger på pepparkakskolor...sneglar lite på tv:n och läser lite i boken då och då!
Jäkligt skönt att klockan bara är halv fem och jag redan hunnit med så himla mycket!
Tänt en massa ljus och ska bara mysa resten av dagen!
Köpte färsk torsk på torget innan idag så det blir det till middag senare med gröna ärtor och remouladsås!
Synd man inte köper färsk fisk oftare för det är ju så fruktansvärt gott!!

Ska kanske sätta på en film...fortsätta se på Pirates som jag började på igår och INTE somna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0