Inne i semesterdvala!

Jag tror min kropp har tagit det här med semester på för stort allvar...igår sov jag hela dagen och hela natten utan problem...en hel lördag till ingen nytta...bara en massa sömn, mat, sömn!
Och jag som ville ut och dansa...det blev ingen utgång här inte!

Fredagen spenderades med Cecil och Sabina...första käkade vi på Harmony sen stack vi in till Malmö för att se Love and other drugs...den va helt okej, inte skitbra men bra! Och Jake Gyllenhall är ju rätt så fin att titta på!
Sen fick jag efterlängtat sällskap och fredagen var komplett :)

Jag stack hemom en runda till mamma och pappa på lördagen...började se No Ordinary Family men som sagt så tog sömnen överhand hela lördagen så jag fick inte sett så mycket av den...och mamma och pappa tyckte jag va skittråkig som bara sov!
Men what to do...kanske borde kolla mina värden eller nått för det är nog inte helt normalt att va såhär trött!
Hoppas det blir bättre när jag börjar jobba och träna som vanligt!

Idag är det ju söndag och alla söndagar spenderas hos familjen...så alltså är jag ut på Dalajär!
Ska få potatisgratäng och nått gott kött till middag :)
Börjar inte förrän ett imorgon så det blir nog söndagsfilm här också!
Jobb imorgon...känns...rätt okej! Saknar arbetskamraterna lite faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0