Ja, ja, ja, JA!!!

Lägenheten va supermysig och STOR!!!
Sådär fin och gammal...högt i tak, gammal parkett!
En del att göra dock...ska måla hela lägenheten, måla alla luckor och sånt i köket och ev slipa golven! Men lillebror har redan anmält sig att göra det :)
Och pappa är ju världens bästa på allt sånt!
Så nu blir det förhoppningsvis redan flytt i slutet av februari...dom ville bli av med sin lägenhet så snabbt som möjligt!
Jag är sååå glad! Inreder redan i huvudet och har en massa som jag vill köpa...tacka fan för att jag har en del sparpengar :)

Har fått gjort en hel massa idag tycker jag...kollat på lägenheten, sen va jag hos Natti och klippte mig så nu är jag korthårig igen...känns såå skönt!
Sen tog jag och Cecil en pw...dusch, middag och precis betalat räkningarna!
Och imorgon är det freeedag :)
Då blir det jobb, stan med lillebror och inhandla present till pappi och sen middag med Cecil och Micke på kvällen!
Nu ska jag snart gå och lägga mig och inreda lite till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0