Jaha...

Tttrrrööööhhhööötttt!
Jag är trött mest hela tiden...jag önskar verkligen att jag hade mer energi...tror faktiskt att det kan bero på att jag inte tränar alls längre...man mår ju sjukt mycket bättre när man tränar...
Efter Egypten då jäklar!

Igår på jobb hade jag inte ett skit att göra men idag va det faktiskt nått att göra hela tiden...kändes riktigt skönt att slippa titta på klockan hela tiden och tänka "Guuud va den går långsamt" och istället tänka "Shit är klockan redan så mycket, jag ska hinna det och det och det"!

Va nere i stan och växlade pengar och köpte solglasögon igår...kändes lite sjukt att handla solglasögon när det ligger snö ute...men snart ligger jag (förhoppningsvis!!!) i solen och har det skönt!
Bara sex arbetsdagar kvar...ledig imorgon och sen jobbar jag sex i rad, usch! Men det väger väl upp att jag är ledig i tolv dagar sen :)
Nä nu ska jag läsa lite (började tjuvläsa en av böckerna jag köpt till Egypten och den är skitbra, woops!!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0