Konstig känsla...

Har suttit och läst en massa bloggar...och konstigt nog så har flera stycken av innehavarna av bloggarna befunnit sig i Thailand över jul och nyår...därav en massa bilder från Thailand såklart.
Det konstiga är att jag varje gång jag läser något om Thailand eller tittar på bilderna får en sån konstig känsla i magen...en klump och lite sådär gråt i halsen på nått sätt. När vi va där klagade vi mest hela tiden på regnet och vilken otur vi hade med vädret och ditten och datten men nu när jag tänker tillbaka och tittar på bilder eller liknande så vill jag bara tillbaka...visst hade det säkert varit hundra gånger bättre om vi hade haft sol hela tiden men vi hade det ju så himla bra ändå!

Vi reste ju runt mycket...bodde på väldigt bra hotell (de flesta iaf)...åt god mat (ja de märks ju inte minst på vikten!)...hade flera roliga utekvällar...slappade i hängmattorna med en bok...spelade kort eller tog en tupplur...vi gjorde ju inte många knop när vi väl hade hittat ett ställe vi gillade! Det va så skönt att bara vara!

Jag vill tillbaka...och jag har bestämt mig att nästa långresa efter USA-resan när jag fyller 25 ska bli till Thailand över nyår! Jag antar att jag får satsa på 2013 för det lär väl gå åt en hel del pengar till USA! Antingen åker jag ensam eller med en vän...det kvittar för jag kan tänka mig att ligga ensam i en solstol i två veckor...de va ju så himla smidigt att ta sig mellan öarna så det hade jag klarat galant på egen hand! Ja det ska jag minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0