Men ge dig!!

Drog upp persiennen imorse och utanför snöade det som tusan..men tack...det hade ju precs börjat töa...jag hade börjat se möjligheterna till att komma ut och röra på mig i friska luften igen...men NÄ!
Vår, where are you!

Jobb idag kändes verkligen som söndag...fast att det är torsdag...ja röda dagar finns ju inte i mitt liv...det finns bara lediga dagar och jobbdagar and that's it! Men man märker när det är helgdag får då är det mer avslappnat...ganska skönt faktiskt!
Idag skrev vi på "kontrakt" på jobb...har lagt en pott och ska se vem av oss (vi är sex stycken) som kan gå ner mest procentuellt fram till sommaren...mitt tävlingsinriktade sinne säger att jag måste vinna men innerst inne är jag nog bara glad om jag kan gå ner de 5 "Thailandskilona"!
Så idag var också dagen då jag skaffade gymkort...ja kan jag inte gå ut och gå eftersom vintern verkar stanna ett tag till så får jag ta mig ner till löpband och andra trevliga maskiner!

Men iaf...efter jobb stack jag bort en runda till Boel och drack te...kändes så skönt att bara få prata, prata, prata!
Efter lite mer än en timme tog dock hungern över så jag gick hem och åt fisken från igår...lika god faktiskt!
Nu har jag suttit i telefon med moster och lillebror...tydligen har jag fått rollen som reseledare och ska ha koll på allt (haha ja jag gillar det!)...så lite genomgång av tider och sånt och saker som behöver inhandlas (moster har mycket som saknas)!
På hotellet finns motionsrum...vi bestämde därför snabbt att vi ska ta med oss träningskläder...är vi optimistiska eller vad haha!

Nä nu ska jag rulla in mig i min filtkokong och kolla lite på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0