Walking on sunshine!

Idag gick jag till semester :)
12 underbara lediga dagar! Varav 8 ska spenderas i Egypten!
Kan säga att det va med lätta steg jag gick ut från jobb...gjort mina sex dagar och kändes som jag kunde patienterna innan och utan!

Efter jobb stack jag hem om och gjorde lite biffar till middag...sen mötte jag upp Cecil efter att hon slutat jobba också gick vi och tränade...ja tränade och tränade, jag hämtade ut mitt kort också visade det dig att vi bara fick träna till klockan sju för att det inte var aktiverat...men tack...så det blev en stund på löpbandet och sen lite mage...dock väldigt lite mage för min del...gud va jag är otränad...nog aldrig varit såhär otränad...men det ska bli ändring på det nu :)

Ätit middag, duschat, BUS:at mig och nu sitter jag här...ska kolla lite på Vampire Diaries tänkte jag!
Imorron är det packa som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0