Woops!

Checkar av ännu en sak som skulle göras innan resan...tax-free shopping såklart :)
Moster beställde as always för ganska mycket...men jag skulle inte va sämre så det blev minnsan två parfymer och CK:s deo med i bagaget på resan hem :)

Råkade svänga inom en runda på hm:s hemsida också...lite träningskläder, en klänning och ett par skor CLICK!
Kommer nästa vecka :)
Hoppas jag hinner få allt innan vi åker!
Det är såhär det är...ett annat beroende avlöser det förra...mat mot shopping...usch jag kommer bli fattig de närmaste månaderna!

Nu ska jag snart iväg till jobb...första kvällen av fyra!
Efter jobb blir det förhoppningsvis film med Cecil!
Hoppas på en härlig helg trots jobb :)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Masa dig nu ur sängen och följ med stackars sjuka mamma din till loppisen imorgon. Ska bli jättekul!

2011-01-07 @ 20:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0