Happiness

Det spritter fortfarande i magen när jag tänker på veckan på Kos...
Den va heeelt underbar, galen, fin, solig, knäpp, vacker, flörtig...ooohh jag skulle aldrig kunna beskriva den i ord för vi hade så jäkla roligt!
Och Alex och jag funkade som handen i handsken :)

Dagarna spenderade vi på stranden givetvis...kvällarna i sängen och sen lite middag...därefter förfest på balkongen och sen bargatan tills det började ljusna!
Jag har aldrig träffat så mycket norska killar på ett och samma ställe...inte konstigt att jag började prata norska efter ett tag när jag fått lite i mig ;)

Va dock ganska mör när det hade gått en vecka och vi hade festat nånstopp...när jag kom hem hade jag ögoninflammation, va förkyld, hade hosta och ont i lutrören...men det börjar ordna upp sig nu :)
Och det va lätt värt att må lite dåligt på flyget hem!

Nu fortsätter jag min semester och håller tummarna för lite fint väder...idag låg jag vid poolen hemma hos mamma och pappa och idag öser regnet ner...det är tydligen antingen eller...synd bara att jag blir så rastlös när jag bara kan sitta inne...
Ikväll blir det iaf grillning med Andréa, Cecil, Jessica och Linkan och co! Ska bli kul att träffa killarna, det va en hel evighet sen!
Nu ska jag läsa lite...kanske städa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0