Kan ju inte klaga...

Sitter här framför datorn med lite fin färg på kinderna efter dagens stekande hemma vid poolen...
Härligt att solen ville titta fram på min lediga dag :)
Har faktiskt inte varit så varmt någon dag som denna...fick bada mest hela tiden!
Innan jag stack ut till mamma och pappa hann jag storhandla (har haft ett tomt kylskåp sen jag kom hem från Kos!!) och hämta älsklings puppisen hos farmor!

Sen har jag bara njutit hela dagen...legat och plaskat på luftmadrassen, läst, käkat jordgubbar, hallon och blåbär MUMS! Sen kom mamma och pappa hem från sin lilla semester i Danmark och då lagade jag middag till dom...grillat kött, stekte färska champinjoner, sparris och halloumi och potatis i ugnen! Så gott blev det!
Satt ute med mamsen och för en gångsskull behövde man inte frysa fast klockan va över åtta!!

Nu väntar fyra kvällar på jobb för min del! Som tur är ska jag jobba med Alexandra hela helgen så det blir nog mest bara kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0