Semesterveckor...

Mina tre semesterveckor börja nå sin ända...har haft fint väder av och till och de sista dagarna har det varit skit! Bara regn och knappt har solen ens tittat fram...idag är det kvavt som in i och säkert blir det åska inatt!
Min första semestervecka spenderade jag på Kos tillsammans med min arbetskamrat Alexandra! En av dom bästa veckorna i mitt liv hitintills :)
Vi festade 7 kvällar i rad och levde verkligen livet...träffade otroligt roliga, fina, galna människor där nere! Åt god mat, vandrade omkring i gamla stan och låg på stranden och stekte! En riktigt härlig semster med andra ord!
Va lafom sliten när jag kom hem...med ögoninflammation, hosta och ont i halsen!

Sen har semestern bara försvunnit...att tre veckor kan gå så snabbt...alla soldagar har spenderats i solstolen med en bra bok....har blivit en hel del rosé! Massa umgänge med alla fina vänner!
Och ändå hade jag kunnat fortsätta va ledig i en månad till!

Nu är det kalas för mammi så jag får fortsätta en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0