Det är nu man lever!

Sommar...hur kan inte känslorna flöda och ett leende på läpparna vara konstant?
Jag mår i alla fall så himla bra :)
Inte minst sagt efter en helg som varit toppen!

I fredags samlades vi ett gäng kl 19 och käkade hamburgare på tusen2, världens godaste!!
Sen stack vi hem till mig, drack rosé och öl, snackade en massa och spelade spel!
Sen drog vi vidare till A9 där jag träffade på en glad Lina :D men det blev inget långvarigt besök en drink och lite spanande sen gick vi hem ganska snabbt igen...men men en helt klart härlig fredagskväll!

I lördags käkade jag och Boel frukost tillsammans...en snabbfrukost blev det denna lördagen...båda ville ut och lägga sig i solen! Så när vi hade käkat tog jag cykeln och stack ut till mamma och pappa och placerad mig i solstolen vid poolen! Bruno Mars i lurarna och en ny bok...helt underbart! Och så servade mamma mig med en god kaka :D

På kvällen vankades det 25-årsfest för min söta arbetskamrat Alexandra!
Och jäklar vilken fest...vi sjöng snapsvisor i mängder och därmed dracks det också snaps i stora volymer :)
Det kom strippor till de båda födelsedagsgrisarna och de fick utföra en 6-kamp som bjöd på många skratt!
God mat och trevligt sällskap...sen spelade Enjoy och det blev en hel massa dans!
Har inte haft så kul på väääldigt länge...med tanke på att jag knappt kände en kotte så var det en minst sagt lyckad kväll :)

Söndagen spenderades i en solstol där jag sov mestadels av dagen...eller det av dagen som var kvar eftersom jag hamnade i Höör efter Alex fest...haha, ja som det kan bli!
Mamma och pappa bjöd på grillat och sen stack jag och lillebror hem till Sara och spelade kort med Coffe, Anna och Erik! Alltså även en bra söndag :)

Ja vilken helg...idag på jobb kändes det som när man var femton och diskuterade helgens fest...haha...så kul!
Oj vilket långt inlägg...jag skulle kunna fortsätta skriva...men nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0