Trött och tantig!

Midsommarafton är förbi och jag har redan jobbat två dagar...
Det blev inget festande för min del...stack ut till mams och paps och gjorde kransar och sen stannade jag där! Gjorde en helt underbar kran till mig och mamma :)
Blev iaf en lugn kväll med massa mat, umgänge och kubb!
Jag va i säng redan halv elva och klockan ringde kvart i sex...sov dock inte på nästan hela natten, allergin höll på att ta kål på mig :(
Så jag var minst sagt trött på jobb på midsommardagen...gick och nös och snöt mig hela tiden! Tog tillsist en allergitablett som fick mig att bli ännu tröttare...det va som värsta sömnpillert, usch! Och mycket hade vi att göra också så det va ingen jätterolig lördag precis!

När jag kom hem väntade en tvättid (JAG VET en lördagkväll??)...så där for jag upp och ner i ett par omgångar...
På kvällen hyrde jag tre filmer och placerade mig i soffan...orkade inte mycket mer!
Kändes minst sagt som en lugn helg...tyckte jag kände mig lite som en tant som bara va för mig själv...men jag tröstade mig med att jag åker till Kos om två dagar och då blir det en hel del fest :D
Känns som om jag har tusen saker att fixa men ingen tid alls...äsch det ordnar sig alltid :)

Imorron får jag sovmorgon...sen ska jag ner till stan och växla pengar och fixa lite ärende och sen blir det fika med mina fina hjärtan :)
Och sen drar jag! Blir nog inte mycket bloggande innan dess så ha det bra här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0