Tyskland tur och retur!

Idag va min lediga dag efter "helgen som aldrig ville ta slut"!
Jag vaknade och bävade för att dra upp rullgardinen...tänk om solen sken där utanför...då skulle min kinder bli våta (ja kanske inte men ni fattar)...men NÄ bara en massa moln....ooohh så skönt!
Ja då kunde jag helt enkelt sopa bort ångesten och istället glatt sätta mig i en bil och köra till Puttgarden och handla en massa vin och sprit, vilket redan var planen för dagen!

Moster hade varit på massage och hade ont i sina skinkor och sin rygg så jag fick köra...tack för den, väl planerat ;)
Dessutom regnande det heeela vägen dit och det var som att köra igenom mjölk...en gång frågade hon mig varför jag kisade så mycket...hhhmmm för att jag inte ser bilarna framför (men det vågade jag inte säga för hon tyckte att jag körde som om jag stulit bilen)! Inga krockar iaf och vi körde bara fel en gång och det var ett vägarbetes fel och det tog bara ca fem minuter att hitta rätt väg igen!

Så nu är mitt barskåp (aka Festskåpet som det även är döpt till) välfyllt inför sommaren...har aldrig haft så mycket rosé i min ägo och jag ser mig själv på balkongen många av sommarkvällarna med ett glas kallt rosé!!
Förhoppningsvis redan på fredag!!
Ja moster tog ju priset med sina BIBs...herregud vad hon ska dricka rött vin i sommar...men det är ju såå billigt :D
Mysigt att umgås med Katta iaf!
Nu har kvällen gått åt att pilla här hemma...och kolla på matchen...ja jag skulle ju inte men min drömman spelade ju så jag var tvungen...och duktigt var han också!
Nu blir det sängen och sen väntar tre härliga (uuuäähhh) jobbmornar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0