Ups and downs!

Är det inte nu vi ska svettas på jobb och längta tills lediga dagar när vi vet vi kan ligga och glassa i solen?
Men helt ärligt det är ju svinkallt...satte mig precis på balkongen i skjorts och t-shirt och skulle läsa lite i solen...trodde jag skulle frysa rumpan av mig så det blev bannemig ingen solning inte!
Hoppas det fina, varma vädret känner för att komma till Sverige snart...gärna om en vecka när jag går på semester :)

I övermorgon är det midsommar...och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra...alla vänner är utspridda på olika håll och dessutom ska jag upp kvart i sex på lördag :(
Så i värsta fall blir det en sväng ut till mamma och pappa och käka lite midsommarmat och sen hem till sängen...men det känns mest bara sorgligt så förhoppningsvis blir det fest istället...kanske hänger med Alex till Eslöv fast att det är himla långt att köra...jaja nått lär de nog bli iaf!

Veckorna bara flyger iväg just nu...och semestern närmar sig woho!!
Känner verkligen att det behövs...har inget tålamod på jobb längre...ena benet är liksom redan påväg på semester haha!
Nä nu ska jag inte sitta här och drömma mig bort till stranden och värmen utan ta tag i mig själv och gå och fixa håret...snart dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0