Care to join me?!

Nu har jag haft min helg...två lediga dagar som bara flygit förbi alldeles för snabbt...varför kunde det inte va så att man hade 50 semesterdagar och inte bara 25? Då hade jag tagit semester väldigt snart :)
Varit hemma hela veckan och sen tagit en weekend på heglen till något land där det är varmt...amen gud va lyxigt...hade dock behövts lite klirr i kassan för det!
Milano...ser mig själv sitta med ett gals vin efter en shoppingdag...GE MIG!

Iaf så har jag fått väldigt mycket gjort under mina lediga dagar...fixat bredband :D, målat (så klart), satt upp tavlor, städat, tvättat, bytat lakan, klippt mig...ja gud säg vad jag inte har gjort...
I onsdags va det fint väder när jag vaknade så det blev en premiär joggingrunda för detta året! Sen gick jag till Anna och klippte mig och sen gick jag, Anna och Sara och lunchade, mysigt :)
Sen hem och tvätta och dona! Boel kom förbi en runda och hjälpte mig bära in köksbordet i köket så nu ser där skapligt ut :) Sen mös jag ner mig i soffan med tända ljus och kollade på tv...besvikelse blev det givetvis eftersom jag hade hoppats på någon denna onsdagskväll men fick istället gosa ner mig i min nybäddade säng och såg "Going the Distance" som va riktigt jäkla bra!

Idag smattrade det mot förnsterna (i kör med byggjobbarnas borr utanför) när jag vaknade så det blev gymmet och löpbandet! Sen hem och fixa en massa...målade och höll på ända tills pappa kom och hämtade mig...sen stack vi och handlade middag och nu sitter jag här vid deras dator...ätit gott och är mätt som fan rent!
Ska kolla ett avsnitt Glee tänkte jag och sen kanske åka hemåt!

Har sovmorgon imorgon...jobbar kvällar hela denna helgen, fast det ska bli ganska skönt...då kan man ju ändå hitta på något på kvällarna om man vill :)
Får se om det händer något roligt...ev hem om en runda till Fille på hans födelsedagsfest på lördag!
Vilket långt inlägg det blev...märks att jag inte har internet hemma längre! Jaja nu ska jag kolla lite på Glee!!


Kommentarer
Postat av: Hanzii

På onsdag får du visst besök av någon nämligen MIG =) Då kommer jag och myser ner mig med dig och tittar på GA =)

2011-03-11 @ 07:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0