If you only knew

Nu har jag heeeelg :)
Jobb idag va för engångsskull faktiskt lite stressigt...kan bero på att jag har student...men också att det va torsdag och en av våra mest fulspäckade dagar!
Efter jobb kom en bredbandskille hit och installerade mitt bredband...funkar det, givetvis inte...och eftersom jag är tekniskt retarded får jag väl ringa någon som är lite bättre på sånt än jag...hmm!
Efter det tog jag och Cecil en lång pw i det fina vädret...ute och vände hos min moster och där va Cilla med sin söta Mira...vilken unge, sötare får man nog leta efter :)

Nu håller jag på att tvätta för fullt...har hitta ännu en sak att lägga till min hata-lista...nämligen folk som inte städar efter sig i tvättstugan...så jävla snuskigt! Jag vill inte ha er jäkla skit i min nytvättade tvätt...torka golven för fan eller iaf sopa efter er...usch!

Imorgon är det äntligen fredag...jag ska ta en lång sovmorgon (om byggubbarna är tysta dvs), sen ska jag till gymmet, sen ner en runda i stan och på kvällen blir det lilla torg med Cecil och kanske några till :)
Hoooppas det blir lika fint väder imorgon!
På lördag blir det frukost med Cecil och Boel, fika med Andréa och Jessica och sen utgång i Malmö med Boel och några andra :)
Vilken helg...bara en massa kul att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0