Isn't it obvious?

Precis fått igång mitt nya bredband...det är snaaabbt :)
Trevligt...kan jag äntligen komma ikapp i GA!

Jaha ännu en måndag avverkad...imorgon är jag ledig igen...knäpp vecka...men egentligen skulle jag ju jobbat helgen som va...
Ja så vad har hänt i helgen...i fredags blev det shopping med mamma på förmiddagen och sen kom Sabina och Cecil hit så lagade vi middag och drack vin...sen blev det en runda ner till A9 där alla småbarn va ute denna kväll...usch kände sig ju lastgammal :(
Men kvälen slutade ändå alldeles perfekt :)

På lördagen blev det en pw med Cecil, frukost med C och Boel, fika med Andréa, Jessica, Sandra och C och sen hem för att möta upp Boel, laga mat och förfesta...sen hämtade moster oss och körde oss in till Malmö...
Hipp blev det och en riktigt trevlig utekväll :)
Mitt hemsläp blev Boel, ja det va riktigt mysigt haha!
Vaknade på morgonen av att en kille pratade i telefon i vardagsrummet...blev väldigt förvirrad tills jag hörde att det va min lillebror...hade helt glömt att han ringt mitt i natten och frågat om han fick sova hos mig...haha lite överraskad :)

Efter frukost med Boel stack jag ut till mamma och pappa...fick ju försöka följa mina söndagsrutiner lite...så det blev en film i lillebrors säng, en runda med Alice och på kvällen fick jag grillat till middag :)
Klockan skulle ju ställas fram en timme så jag kände mig helt off...gick och la mig redan tjugo över nio...somnade direkt och va trött som satan när kl ringde imorse!

Haha ringde precis på min dörr och där stod två arbetskamrater :)
Så söta som ville komma upp och titta på min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0