Mycket mys nuförtiden!

Ja jag bara myser och myser och myser...men vad annat kan jag göra...dagarna bara bjuder på det liksom...
Och dessutom vill jag bara mysa när jag har en så fin lägenhet :)
Just nu sitter jag med datorn i sängen...har tänt alla levande ljus jag har i sovrummet...regnet smattrar mot rutan och det står en kopp te på nattduksbordet!
Har spenderat dagen med finaste Hannah som är nere på ett besök i Skåne...vi har pratat ihjäl varandra :D
Behövdes lite update!
Och så har jag ju hunnit träna såklart...den där disciplinen har nog minsann infunnit sig igen...

Ska iväg och jobba natt om några timmar...tycker det är rätt okej att jobba natt faktiskt...dagarna går ju och sen rätt som det är så har hela veckan gått...ja det gör dom ju även om man inte jobbar natt men det känns som om man är ledig mer...haha ja eller nått!
Imorgon är det ju redan fredag...ska sova, träna och sen på kvällen kommer flickorna till mig och käkar sushi :)
Sen på lördag jobbar jag...har bytat ett pass med Alexandra för att hon skulle ut och festa, javisst så snäll är man :)
Men har ändå inget inbokat denna helgen så det gör inte så mycket...får väl ta mig ner och hyra en film efter jobb och mysa ner mig i sängen :) om det inte händer något annat kul dvs!!
Nu ska jag käka middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0