Sova är ju a och o!

Vilket mysväder det är idag..får en verkligen på rätt mood...sitter här i soffan, tänt alla ljus i hela lägenheten och ska snart laga lite middag...mys!
Jobbade natt inatt igen...personal som var sjuk så jag fick rycka in...men det är inte riktigt min gej det här att jobba natt...min kropp blir helt i obalans...fast trots ganska lite sömn så mår jag jäkligt bra idag...och har känt mig konstigt lycklig hela dagen...haha tönt men det är sant!

Fick ganska mycket gjort igår när jag egentligen skulle jobba...så nu är gången in till köket också målad vit...vitt överallt och det är så jäkla snyggt :)
Nu väntar jag bara på lite fina saker jag beställt på internet och så skulle jag vilja ha upp gardinerna...ska fjäska lite för pappsen tror jag minnsan :)
Moster kom och hälsade på mig igår...hade med sig parmesan och prosciuttoskinka från Milano...ohh så gott!
Sen gick vi ner en runda i stan och handla lite mat och hon hyrde filmer...själv fick man ju snällt gå hem och lägga sig och sova ett par timmar för att orka med natten!

Nä usch vilket tråkigt inlägg...nu skiter jag i detta och lagar lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0