Tjat!!

Jag hinner helt enkelt inte jobba...ingen som känner för att ta ett kvällspass...bara några väntelistor och ett par nyopererade?! Tänkte att jag skulle hinna måla klart listerna i köket innan jobb...skulle hinna träna, nope...och allt är byggjobbarnas fel som står och borrar utanför mitt fönster kl 7 på morgonen...
Dom borrade i en timme och sen slutade dom och då somnade ju jag givetvis om och vaknade inte förrän kl va 10...försent för att träna om jag skulle hinna måla...och måla hann jag inte det heller...saker tar ju mycket längre tid än vad man tror...jäkla byggarbetare, idag är det ert fel att jag känner mig fetare och stressad! Tack!

Men förutom byggarbetarna som tvunget ska väcka mig på mornarna så trivs jag som handen i handsken i min fina lägenhet...här är hela tiden något att göra men änsålänge är det bara roligt...
Imorgon och på torsdag är jag ledig så då hoppas jag få gjort en hel massa...ska bla flytta in mitt köksbord i köket och få upp lite gardiner tänkte jag...om jag kan hantera borren dvs...hmm...troligtvis väntar jag tills pappa kan komma hit och borra :)

Och inte nog med att jag är så jäkla lycklig hela tiden så har det bara hänt en massa roliga saker...som helgen som gick tex...i fredags när jag hade vaknat efter min jobbnatt så gick jag ner till stan och hyrde film och köpte godis (jaaa jag åt godis woho), sen kom Cecil till mig på kvällen och snackade i ett par timmar!
Lördagen bjöd på sjukt härligt väder, så det blev en lång pw...sen kom mormor och morfar upp på en fika...ner till stan en runda för en fika med Boel och Cecil och sen kom lillebror och Sara och fikade hos mig...ja tre fikor på en dag är inte dåligt :)
Lördagskvällen startade hos Micke och Lotta med förfest..sen tog vi oss till Törringe och dansade kausedans :)
Hade så sjukt roligt...vaknade med ett leende på läpparna dagen efter (och den sjukaste baksmällan på länge)!!
Så söndagen spenderades helt enkelt i sängen...heeela dagen...och det va så mysigt!

Och nu ska jag snart ta mig till jobb!
Känns som om denna veckan bara kommer att springa iväg...och jag längtar tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0