Vårkänslor!!

Att solen kan göra så mycket...med humöret och med människor i allmänhet...alla verkar liiite gladare :)
Jag är iaf gladare :)
Har varit ute på min andra löprunda för året denna veckan och det va helt underbart..bestämde mig snabbt under tiden att nästa gång blir det inlinesen som åker fram!

Idag va min första tidiga morgon på väldigt länge...har ju lyckats pricka in en massa kvällar och nätter i schemat så det va riktigt kul att för en gångsskull få lov att gå hem när alla andra också slutar! Hann med afterwork på A9 efter jobb och sen inom en snabbis och snacka med Cecil...sen kände jag att det helt enkelt inte gick att sätta sig i soffan så jag fick med mig Boel ut på en timmes pw :)

Redan torsdag imorgon...skönt...sen ska jag va långledig, dvs fre-sön!
Skulle egentligen jobba helgen så det känns ju rätt skönt :)
Ser ut som om det blir en riktigt bra helg dessutom...fast ska kanske inte ta ut det i förväg...men ska iaf träffa Jessica som jag inte träffat på en hel evighet och sen på lördag blir det kanske utgång i Malmö och det va också längesen!
Nu längtar jag ännu mer till helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0