110505

Redan torsdag och snart är veckan slut :)
Hade en bra kväll på jobb igår...ganska mycket att göra så tiden gick snabbt...hoppas denna kvällen blir lika bra!

Fick för mig imorse när jag vaknade att jag skulle baka bröd...gick en runda och gick inom ICA på hemvägen och handlade lite ingredienser... 
Så nu står där ett ganska gott lchf-bröd på min diskbänk och svalnar...inget mjöl bara en massa nötter och grejs, och det smakar ju inte bröd precis men det går ner! Mycket mättande!

Till helgen väntar Lilla torg med Boel och Sofia på fredag, kalas för lillebror på lördag och senare på kvällen ska jag möta upp Carro och Elly för vin och snack! Förhoppningsvis blir det utgång på lördag...är sugen på att dansa loss lite :P
Och sen söndag ska jag hoppa in och jobba en natt...sen är jag ledig måndag, tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0