Allt värdefullt...

Har käkat frukost med en nära vän imorse...skrev på min status på fb att det har blivit en fin tradition...
Och då skrev hon till mig på chatten: "Ibland tänker man inte på sånt i sitt liv. Att man faktiskt har vissa grejer man gör som är så värdefulla. Som att äta frukost i princip varje helg med en av sina finaste vänner."
Ja man ska va väldigt glad att man har riktigt fina vänner...jag är iaf väldigt glad för mina :)

Igår spenderade jag kvällen med en annan fin vän...nämligen Cecil...
Vi grillade (ja alldeles själv, utan några män närvarande) och det blev så himla gott!
Sen mös vi ner oss i soffan och kollade på en riktigt chickflick, nämligen Step up 3!
Gud så grymma dom är på att dansa, det är helt enormt!

Känner mig på väldigt gott humör idag...fast jag sov dåligt inatt och ska jobba ikväll...
Men va gör väl det...jag nästan längtar lite till mina fina patienter...okej det va kanske inte helt sant...jag hade ju mycket hellre festat med Carro och dom ikväll istället för att sitta på jobb och uggla...
Man får göra det bästa av situationen och jag får längta till nästa helg istället när vi ska ut och rumla i Malmö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0