I'm so sorry

Va jag känner att jag ibland bara inte orkar med en massa...som att blogga...varför ska jag liksom...
Det har väl ändå inte hänt så himla upphetsande saker i mitt liv så det är ju inte hela världen att jag inte har bloggat på ett par dagar...
Helgen va ju dock en riktig tiopoängare...Malmö is the shit...har verkligen lovat mig själv att inte gå ut i Trelleborg längre...varför gör jag det liksom...bara en massa småbarn och folk som jag känner...jag vill ju träffa mannen, han som ska va den där rätta...och uppenbarligen finns han inte i denna hålan!

I lördags så va vi ett par tjejer hemma hos mig...käkade god middag, drack vin, spelade spel och snackade givetvis en massa skit! Sen bar det av till Malmö där vi dansade med en massa småbarn (jaa även där) och sen hände en massa när jag kom hem också...men vilken lördag...precis så det ska va :)
Och inte ett uns bakis på söndagen...en resorb och sen va jag fit för en morsdags-middag!
Mams och pappi bjöd på grillat...och det va inte lite kött...gud så mycket kött dom hade grillat...och moster hade gjort världens godaste chevre-sås...mmmm!

Nu är det onsdag imorgon och det enda jag vill är att vara ledig...njuta av att sommarvädret är på ingång och läsa en bra bok i solen! Få färg!! Avända mina fina bikinisar...ooohhh va jag vill va ledig!
Men imorgon jobbar jag 9-16 och sen ska jag hem och sitta på balkongen en stund..därefter till Malmö och möta upp Andréa för lite fest :)
Kanske middag med Lasse också...får se om han hade tid med mig :P
Och förhoppningsvis är det även sol på torsdag när jag är ledig :) Då blir det poolen hos mamma och pappa!
4 veckor till semester!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster Katta

Men stumpan, du måste blogga! Det är enda sättet för mig att hänga med i ditt liv! Ha en bra dag mitt lilla hjärta!!! Kram

2011-06-01 @ 13:02:25
Postat av: Gisela

Ååååå, din gris....Jag skulle sälja mitt ena barn för en pool. Ha det så kul i Malmö, du får berätta alla detaljer på fredag!

2011-06-01 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0