It's never the same

Ännu en vecka har gått...lite lagom att jobba tre dagar på en vecka tycker jag :P
I onsdags va jag i Malmö och käkade middag med Lasse, alltid lika trevligt att träffa honom...sen mötte jag upp min lilla familj, dvs Micke och Cecil, i Höllviken så kollade vi på den nya Pirates filmen...riktigt bra...Johnny Depp är ju inte alltför ful om man säger så!

Idag har jag varit iväg och köpt nya blommor eftersom jag dödade ett par andra och sen cyklade jag ut till mamma och pappa för att måla mina köksstolar en sista gång...på söndag följer dom med mig hem :)
Har spenderat dagen i solen och framför datorn...sett de sista avsnitten av Hellcats!
Ikväll ska Cecil och jag grilla och mysa med en film tänkte vi!

Imorron väntar jobb på kvällen och sen ska jag möta upp Carro och de andra tjejerna och kan inte tänka mig att det blir annat än utgång :D
Känns knappt som att det redan är helg...nästa vecka väntar en massa jobb...
Längtar redan till nästa helg..vet inte ens varför...man ska ju leva för stunden så jag får väl försöka göra det istället!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0