Let's do it tonight, we might not have tomorrow!

Nu har jag gjort fyra mornar sen i torsdags och min jobbhelg är över :D
Har gått förvånadsvärt fort...kanske för att vi har haft en del att göra och för att jag älskar mitt jobb och för att vi har väldans kul nuförtiden :)

Min lediga dag i onsdags spenderades tillsammans med fina vänner...först va jag ute en runda på morgonen och sen stack jag och Boel till IKEA och jag fick handlat ett skrivbord, två mattor och två hyllor :)
Sen stack vi hem och fixade till oss lite och sen drog vi in till lilla torg...där mötte Andréa och Malin upp oss också blev det rosé, god mat och trevlig umgänge!
Oh vad jag älskar våren (eller kanske sommaren, för det kan man väl kalla det nu?!)...det va så otroligt varmt när vi satt där i solen! Så himla mysigt...tror med ganska stor säkerhet att det lär bli många fler kvällar på lilla torg i sommar :)
Efter lilla torg stack jag och Boel på bio och såg No strings Attached...hmm den påminde alldeles för mycket om mitt liv förutom det lyckliga slutet annars va den väldigt bra :P

Eftersom jag jobbade dagar denna helgen har det ju blivit väldigt lugnt..vem orkar va uppe länge när klockan ringer kvart i sex...inte jag iaf...så i fredags tvingade jag moster på bio...såg Water for Elephants...den va superbra...en riktigt snyftar-kärleks film...och Robert Pattinson mhm!
I lördags skulle jag på grillning och fst hemma hos Natti men när jag kom hem efter jobb va jag slut som jag vet inte vad och somnade i soffan...så min valborg blev inte så himla upphetsande precis...men det gör inget, va ändå inte så sugen på att dricka...tar igen det nästa helg :)

Idag när jag kom hem från jobb låg mamma och pappa i min soffa och kollade på tv och älsklings puppi mötte mig i dörren...sen käkade vi pizza...myssöndag helt enkelt...
Lite ångest över pizzan så först gick jag en halvtimme sen sprang jag en runda också...hmm...har dessutom inte tränat sedan i onsdags pga tidsbrist...så det behövdes!
Nu sitter jag här och luktar cocos och ska snart lägga mig i sängen och kolla på Bones...och kanske en film...är ju ledig två dagar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0