Lia gla för de e ja!

Maaaat...det är bannemig det ända jag tänker på nu när jag inte får äta den...
Andra dagen av min diet...yoghurt idag också...har förstått att jag måste äta små portioner mest hela tiden för att hålla mig någotsånär mätt...eller ja mätt är jag aldrig men inte vrålhungrig iaf :S
Men jag har något att se fram emot och det är ägg imorgon! Vilken sak att se fram emot!

Även idag på jobb gjorde det som jag tyckte var jobbigt igår...en intramuskulär injektion...ja det är ju inte så farligt om man gör det var varannan dag...men helt ärligt så även om jag sticker patienter varje dag så tar det emot lite att sticka in en 8 centimeter lång nål i någon! Det gick iaf bra och man behöver ju ställas inför sånt som man tycker är lite läskigt...jag gillar utmaningar!

Precis som igår kom jag hem från jobb...la mig i soffan och somnade...vilket spännande liv jag lever...
Skulle ta mig ut på en pw men regnet började smattra på rutorna så jag stannade under filten...fy på mig!
Nu väntar snart en liten portion yoghurt och sen ska jag kolla DH och Cougar town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0