Min vän...

Ja jag har en vän...eller jag har faktiskt flera men iaf...
Hon heter Boel och är riktigt snygg (och singel så...)...men framförallt (som om det bara är därför jag är vän med henne) så har hon en sjukt rolig blogg som ni verkligen borde läsa. HÄR!

Ikväll har vi suttit hemma hos mig...ätit middag, tittat på tv, ätit choklad (ååhh jag vet förstörde hela min löprunda men men) och snackat redigt med skit...eller skit och skit det va ju bra skit vi snackade om!
Och då tipsade hon om en blogg som hon läser som är riktigt rolig...en kille som heter Simon bloggar...och nu har jag suttit här och läst sedan hon gick och den är så himla kul...
Det roliga är att han skriver precis som Boel men han är kille...alltså han skriver som en kille fast roligt...eller ja iaf den är väl värd att läsa...här!

Nu ska jag snart ta och flytta min rumpa från mitt lyxiga (Boels uttryck) skrivbord och lägga mig i sängen och glo lite!
Imorgon väntar början på min jobbhelg tjoho!

Nu har jag försökt fixa länkarna om och om igen...
Boels blogg: boelbitar.blogg.se
Simons blogg: absolutvanilla.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0