Myror i brallan!

Sitter hemma hos mamma och pappa...när solen skiner vill man ju helst inte ligga inne i en lägenhet och ruttna...så när jag hade sovit efter min jobbnatt så fixade jag till mig och stack ut här och intog solstolen...men det gick bannemig inte att ligga still...hade inte ro i kroppen att bara ligga där rätt upp och ner och inte göra någonting! Så jag har gått med Alice en lång runda...lagat middag så att den är färdig till pappa kommer hem...handlat till mamma som ligger här hemma och har maginflusensa...ja så tvättar jag också!
Hade nog passat extremt bra som hemmafru...ska bara hitta en man som kan försörja mig också :P

Helgen har gått snabbt som vanligt...i fredags intog jag och Boel min balkong med ett glas vin respektive en öl och sen bar det in till Malmö för att sitta lite på lilla torg och snicksnacka! Där mötte Sofia upp oss också!
Hemfärden från Malmö blev en lång en...buss 100 hade gått sönder och vi fick plocka upp en massa folk och svänga inom Höllviken...inte alls särskilt kul va det...men hem kom vi iaf :)

På lördagen cyklade jag hem till mormor och morfar och solade...sen mötte jag upp Sara i stan för att handla födelsedagspresent till lillebror som fyller 21 år idag men firades i lördags :)
Sen fikade vi och satt i sooolen :)
Därefter vankades det kalas...och sen stack jag hem till Elly där förfesten va i full gång och sen blev det givetvis utgång...en ganska bra kväll!
Söndagen spenderades i sängen fram tills det var dags att gå till jobb för att försöka hålla sig vaken en hel natt...men det va lugnt på jobb så det va inga problem!!

Nu är jag ledig idag och imorgon och förhoppningsvis blir det lika fint väder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0