Pretty happy right now!

Första lediga dagen...och jag vaknade kl sju! Jaha liksom, trevligt med sovmorgon...men jag låg kvar till klockan åtta och bara njöt av att jag inte behövde gå upp!
Sen blev det frukost, dammsugning och sen fixa till mig...sen dök Cecil upp och vi gick och mötte upp Boel för en tur ner till stan! Skulle absolut inte ha något men kom hem med en sjuuukt snygg skinnkjol, en jättesöt blommig kjol och en svart jeansjacka...woops :S

Efter det cyklade jag ut till mamma och pappa...gick med Alice en lång runda och sen kollade jag på ett avsnitt Glee (oh va jag älskar Glee!!!!) och sen cyklade jag hem igen!
Bytade om och stack ner och tränade en timme med Cecil...en halvtimme på löpbandet och tjugofem på crossen...skönt!

Pappa har precis varit här och skruvat upp lite hyllor till mig ovanför mitt nya skrivbord...blev riktigt bra...och en hylla ute i gången till köket...har stora planer för den hyllan haha! Fick satt upp min fina klister-blomma på väggen! En lampa i hallen kom upp och en ny eldosa blev uppsatt...
Nu börjar mitt hem bli precis så som jag vill ha det...det blir bättre och bättre...saknar bara en sängstomme sen är jag nästan klar...synd bara att allt kostar och att jag förtillfället har så himla mycket utgifter!
Förhoppningsvis ska vi snart boka resan till NY så att jag får lite mer pli på mina besparingar eftersom jag blir så illa tvungen att spara isf :D
Nä nu väntar min säng på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0