Raindrops and doglove!

Måndag och jag är ledig!
Va hemma hos mamma och pappa igår efter jobb och fick middag...såg ett par avsnitt av Glee och Hellcats och sen fick jag med mig hunden hem...
Mysigt som attan är det att ha henne här hemma...låg bredvid mig när vi tittade på PS. I Love You och blev kliad på magen!

Vaknade av mig själv tjugo i åtta imorse och då va det bara att ta på sig kläderna och gå ut...Cecil mötte upp oss och sen rastade vi Alice i en timme...hon va helt slut när vi kom hem, är inte van att gå så långt på morgonen :)
Sen la jag mig i soffan och planerade att göra precis ingenting på hela dagen...och så blev det...somnade och sov från och till fram till halv två sen låg jag mest och slöade...gick en runda till med älskisen i regnet, inte riktigt så kul...men en helt perfekt ledig dag ändå...
Hann dock med en fika också nu på eftermiddagen som var väldigt trevlig :)

Imorron väntar ännu en ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0