Sometimes words just aint enough...

Två av tre arbetsdagar avklarade...imorse va jag trött som jag vet inte vad...blev väckt inatt av grannen och sen kunde jag inte somna om...inte alls kul...men men...
Jobb piggade iaf upp mig, har haft världens sötaste patienter denna helgen...pigga glada och väldigt trevliga! Dessutom jag har ju rondat med min favoritdoktor :)
Dagen idag har bara rusat iväg, hade hur mycket som helst att göra men det är bara skönt! Va dock så trött när jag kom hem att alla planer på grillning och umgänge ställdes in och jag la mig i soffan och somnade och sov i en och en halv timme!

Nu är jag dock pigg igen...
Ska sätta på en film och ligga och mysa under filten och lyssna på regnet...kanske ska jag poppa lite popcorn också :)
Igår grillade vi hemma hos Cecil och Micke...va hur trevligt som helst...spontant och roligt...
Vi spelade spel och skrattade en massa...och käkade paj som jag, Jennifer aka tanten, hade bakat...hallon/rabarberpaj! Tror iaf det blev uppskattat! Kollegorna på jobb idag som fick resterna blev iaf glada :)
Blev ju dock en ganska tidig kväll för mig eftersom klockan ringde sex!
Nä nu ska jag kolla på film...sen är det dags att sova och vips så är snart min jobbhelg slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0