Tog tjuren vid hornen!

En ny vecka har börjat...och vad väntar mig?
Jobb givetvis! Hela veckan lång...
Idag var en lugn dag på jobb...fick göra något som jag inte gjort sen jag gick i skolan och först ville jag mest bara skita i det, men det gick ju inte för sig och sen när jag väl hade gjort det va det ju inte så farligt...helt ärligt gick det jäkligt bra :)

Tittade i kalendern och det visade sig att jag slutar tidigare både idag och imorgon :)
Så när jag kom hem från jobb la jag mig i soffan och läste lite...men somnade givetvis...som tur va ringde Alex från jobb och väckte mig...istället för att gå tillbaka till soffan och dra filten över huvudet, vilket jag helst hade velat göra, så drog jag på mig träningskläderna och gav mig ut på en pw...ville helst springa men vågar inte eftersom jag inlett en ny diet idag...
Fick tipset av Kijes syster när jag var där...man håller på i 10 dagar, i 2 dagar äter man bara yoghurt, sen 2 dagar ägg, 2 dagar potatis, 2 dagar frukt och grönt och 2 dagar kyckling! Kan tänka mig att den inte är helt vetenskapligt jättesuperbra...men jag vill ha en snabb viktnedgång nu innan vi ska väga in oss på jobb den 6:e när vår tävling är slut...hoppas bara den funkar! Idag är första dagen...jag är hungrig mest hela tiden, yoghurt mättar inte så värst länge så man får äta hela tiden...längtar redan till äggen haha!
Och på lördag måste jag synda lite när vi ska ut och festa...men men jag får köra några dagars dricka också innan invägning :P

Gisela, en arbetskamrat och hennes familj va precis här och hälsade på en liten stund, trevligt!
Synd bara att jag såg ut som något katten släpat in, ny duschad och nytränad...well jag tror inte dom brydde sig :P
Nu ska jag krypa ner under filten igen...kanske är där nått bra på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0