Vilket slitgöra!

Idag har jag varit ledig igen :)
Va inne och jobbade igår, en kväll...helt okej kväll...
Kunde bannemig inte somna igårkväll...sover jag förmycket nu igen måntro? Drömmer om allt möjligt konstigt och vaknar flera gånger på nätterna...vilket gör att jag är ganska trött på dagarna..ond cirkel det där!

Imorse vaknade jag sekunden innan Cecil skickade sms och ville kolla läget...hade ju nån konstig magknip igårmorse och trodde jag skulle få maginfluensa eftersom mamma haft det och jag varit därute båda dagarna :(
Men det blev inget som tur va :)
Fick på mig träningskläderna och stack ut och sprang en runda, 5 km blev det idag!!
När jag kom hem fick jag för mig att jag skulle putsa fönsterna...jäklar va jobbigt det är...och TRÅKIGT!
Innan jag flyttade in slipade dom mina fönster så där va en massa damm på dom...usch, men nu är dom ganska fina :)
Cecil överraskade med en snabbvisit precis och nu sitter jag och väntar på att Boel ska dyka upp!
Vi ska käka middag tillsammans och snacka lite :)

Helgen bjuder på jobb...blä!
Imorgon ska vi grilla på kvällen och blir det dåligt väder så tänkte vi oss en spelkväll :)
På lördag blir det nog umgänge med ms Schyllert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0